Un gand pentru Serban Huidu

Inca putin… si Anul Vechi se va retrage dupa cortina amintirilor…

In aceste zile pline de momente magice, miracolele exista! Dar din pacate, incercarile pe care Dumnezeu le trimite unora dintre noi, sunt aproape absurde.

Prin momente de cumpana a trecut si trece in continuare realizatorul TV Serban Huidu.

Un OM minunat care daruieste mereu bucurie pe micul ecran sau prin intermediul radio-ului! Acesta e Serban Huidu.  Stim cu totii.  Simtim asta de fiecare data cand il auzim la radio sau cand il vedem la televizor.

Am ramas uimita cand am aflat de accident, in noaptea trecuta. Mi-am dat seama ca si cei mai puternici si veseli oameni pot fi incercati de viata…

Am rasuflat usurata cand am aflat pe parcursul acestei zile ca starea lui e din ce in ce mai buna si ca acum incepe sa-si revina din coma indusa. M-am bucurat pentru ca ,dupa cum spune si toata lumea, acest om mai are multe lucruri de infaptuit, mai are de daruit si de primit, mai are de iubit si de iertat, mai are…. vreme pentru implinire!

Ma rog Bunului Dumnezeu ca recuperarea sa-i fie usoara si foarte buna, familia sa-i fie alaturi cu toata dragostea de care e capabila iar cei dragi sa-l surprinda cu gesturi de suflet!

Anul Nou 2011 sa-i daruiasca SANATATE si putere de a darui in continuare… bucurie!

Ingerii buni sa-l vegheze neincetat si sa-i octroteasca familia!

Doamne ajuta!

2 gânduri despre „Un gand pentru Serban Huidu

  1. Cu siguranta se va face bine Huidu cu putin ajutor din partea lui D-zeu si medicilor austrieci, si chiar daca nu va fi asa ii vom sprijini familia si mai ales pe el.Ii urez succes si multa multa sanatate si sa-si aleaga cu grija partiile pe care skiaza. -Sanatate!-

Lasă un răspuns

