Serile TIMPUL – 16 decembrie 2010

4 gânduri despre „Serile TIMPUL – 16 decembrie 2010

  1. Pingback: Serile TIMPUL – 16 decembrie 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Buna ziua!
    Vin cu o propunere pentru dumneavoastra. Ati putea detine un nume propriu pentru blog de genul numelemeu.com si cu o grafica personalizata. Daca doriti sa aveti un blog total personalizat pe care sa il detineti 100% si sa aiba propriul nume ales de duneavoastra puteti apela la serviciile oferite de http://i-hostyou.com
    In cazul in care nu va descurcati puteti fi ajutat in parcurgerea tuturor pasilor necesari pentru a avea propriul blog personalizat si a va bucura cat mai curand de aceasta noua schimbare.
    Daca sunteti de acord si vreti sa aflati mai multe detalii astept un mesaj pe adresa de email shaketheinternet@gmail.com
    O zi buna!

    • Multumesc din tot sufletul! Mii de scuze ca eu nu am avut inca vreme sa transmit urarile mele de bine.
      Insa, telepatia a functionat perfect. Exact piesa asta am iubit-o cel mai mult de sarbatorile acestea! 🙂
      Am cantat-o peste tot pe unde am fost la colindat! E minunata!:*
      Sa ai si tu Sarbatori cu multa binecuvantare de la Dumnezeu! Sa te incarci cu lumina vesnica a Nasterii Domnului si sa mergi mai departe pe calea vietii cu acelasi elan si bucurie a clipei:*!
      Te imbratisez cu tot dragul! Craciun fericit!

Lasă un răspuns

