Clubul de lectura – TIMPUL

8 gânduri despre „Clubul de lectura – TIMPUL

  1. Pingback: Clubul de lectura – TIMPUL - Ziarul toateBlogurile.ro

    • Buna!
      Cu greu mi-am dat seama cine esti… insa acum stiu. Alina de la Cafeneaua artistilor…
      Imi pare tare bine ca ti-a trezit interesul intalnirea asta la ceai:) ca tot ai fost tu amfitrion de cafenea… odata…:)
      Corpul R al Universitatii Alexandru Ioan Cuza este la intrarea pe Lapusneanu pe stanga, cladirea aceea cu geamuri multe. E fosta cladire Romtelecom. La etajul 2 ( urci cu liftul sau pe scari, poti intreba si portarul daca nu te descurci, dar e foarte simplu:))gasesti biroul 220:) adica Redactia Revistei Timpul. Acolo la 18 poti merge la o discutie despre carte care poate deveni obisnuinta daca iti place:). Incercam sa gasim oameni cu adevarat pasionati care sa invete chiar sa scrie despre carti, din ce in ce mai avizat cu putinta.:)
      Te asteptam cu drag!

  2. Imi place mult ce faci tu aici, Elena. Ma incearca, totusi, o parere de rau pentru ca nu stiu pe cineva care sa faca si in Bucuresti acelasi lucru. Probabil exista, dar eu nu cunosc si nu am acces la informatii…
    Felicitari! Succes in continuare!

    • Multumesc mult pentru aprecieri! Nu le merit neaparat eu, ci echipa de la Fundatia Culturala TIMPUL. Suntem inca la inceput, nu avem inca multi oameni care sa vina la intalnirea asta frumoasa insa speram sa ne cream o echipa cat mai buna, care sa citeasca si sa iubeasca lumea asta a cartilor.
      Sunt mai mult decat SIGURA ca exista si in Bucuresti locuri de genul asta. Daca in Iasi, un oras mic sa zicem, desi poate cu mai multe activitati culturale, exista sunt sigura ca in Bucuresti exista actiuni si mai frumoase. Trebuie doar sa le gasesti. Uite, cred ca Fundatia Calea Victoriei organizeaza chestii frumoase. Daca te-ai inscris la concursul acela, incubatorul de condeie, ei organizeaza cu toti cei care au participat la concurs, cei care pot ajunge in Bucuresti, sambata asta la o cafenea Hashas, un atelier de scriere creativa. Pe site-ul Fundatiei Calea Victoriei gasesti cred si alte activitati si intalniri de genul acesta. Trebuie doar sa cauti mai cu atentie. Eu nu prea am contacte in Bucuresti carora sa te pot recomanda, ca sa nu mergi asa intre oameni noi, insa niciodata nu strica o noua intalnire a vietii…
      Am o cunostinta in presa care stie putin domeniul asta. O sa o intreb daca stie de existenta lucrurilor de genul asta si-ti voi comunica. Pana atunci poti intra pe site-ul asta http://www.fundatiacaleavictoriei.ro/despre-noi/ si poate mai gasesti si altele, sigur gasesti…
      Si nu in ultimul rand, multumesc din suflet ca nu m-ai uitat si ai mai trecut pe aici… 🙂 sa-mi citesti gandurile…

  3. Ma fascineaza intalnirile cu oameni noi, sa stii, sunt dezinhibata si nu am niciun fel de retineri sa merg acolo unde exista valoare. Numa’ trebuie sa stiu cand si unde!… 🙂
    Multumesc, caut.

  4. Ai reusit sa te inscrii la Incubatorul de condeie? Am inteles ca pana pe 1 noiembrie se mai poate! Uite, daca te-ai fi inscris ai fi putut sa mergi la atelierele creative pe care le organizeaza ei pt ca esti din Bucuresti!

Lasă un răspuns

