Premiul Luxury Gifts – Cadoul Perfect

Am castigat Concursul “Cadoul Perfect” si pentru asta trebuie sa le multumesc celor de la Luxury Gifts. Pentru transparenta am hotarat sa postez cateva fotografii cu premiul. Fotografiile nu au cea mai buna calitate, pentru ca sunt realizate cu un telefon mobil nu tocmai performant, insa sper eu ca sunt cat de cat concludente pentru a demonstra ca iata, un concurs online poate fi serios, ca premiile ajung la cei care le castiga si chiar le aduc o mare bucurie. Cat despre calitatea premiilor va pot garanta ca sunt de nota zece. M-a surprins placut acest premiu si sunt tare tare incantata ca l-am castigat. Eleganta si frumusete, un dar sau mai multe pe care-am avut ocazia sa le fac celor mai dragi persoane din viata mea.

Ce am ales in valoarea de 350 de ron pe care am castigat-o? Doua bijuterii si doua tablouri care m-au inspirat, alaturi de un ambalat elegant, realizat cu gust. Am petrecut, bineinteles, aproape o zi cautand prin tot site-ul variante si variante. Cred ca am facut cea mai buna alegere pana la urma. Oricum, v-am mai spus, cand intru intr-un magazin imi doresc sa cumpar totul. Imi plac lucrurile frumoase si cred ca am virusul cumparaturilor… Acum va invit sa vedeti ce cadouri am ales pentru mine dar si pentru cei dragi sufletului meu.

Va invit de asemenea sa intrati pe Luxury Gifts pentru ca veti gasi acolo obiecte pretioase, numai bune de oferit celor dragi. Tarziu, mult prea tarziu fata de momentul in care am primit coletul de la organizatorul concursului, am reusit iata sa postez acest articol referitor la premiul castigat. Multumiri celor din echipa Luxury Gifts, multumiri pentru premiu dar si pentru ca mi-au reamintit sa postez fotografiile cu premiul si impresiile referitoare la el.

Chiar daca va parea ciudat, interesul meu fata de concursurile online, fata de premiile de buna calitate si fata de modalitatile simple de a primi cadouri:D va fi in continuare unul foarte mare. Asta… pentru ca imi place sa primesc cadouri, sa daruiesc si sa primesc frumusete, sa ma simt importanta si sa fiu fericita.

Pe curand…

5 gânduri despre „Premiul Luxury Gifts – Cadoul Perfect

    • Multumesc! De ce spui ca tie iti lipseste?… cred ca fiecare dintre noi avem o perspectiva asupra vietii noastre.
      Bine ai venit pe blogul meu. Te pot intreba cum ai ajuns aici?:) Esti din Suceava am observat. Eu din Dolhasca, jud. Suceava. Am facut liceul in Suceava.

      • Sunt din Onesti, Bacau… Sotul de langa Botosani. Ne-am cunoscut in Tg Mures unde am locuit 8 ani, iar de 1 an sunt in Suceava pentru ca sotul a fost avansat aici. Nunta am avut-o la Sucevita acum 2 luni, iar cu ocazia asta mi-am descoperit noi veleitati:)
        O viata cam complicata…
        Cat despre cum ti-am descoperit blogul… traiasca comunitatea tB.ro

  1. Inteleg. Nu stiu cat de ok e perspectiva mea insa incerc sa fie cat mai luminoasa si pozitiva. Nu intotdeauna reusesc insa iata ca ce se vede sau ce afisez, cum ai spus tu, e ceva pozitiv. Asa cred eu… nu stiu ce ai vazut tu…
    Ma bucur ca toateblogurile te-a directionat catre mine. Ti-am studiat si eu putin blogul in dorinta de a afla mai multe despre tine. Am vazut si poze de la nunta voastra. Foarte foarte sugestive si cu stil. Banuiesc ca si nunta a fost foarte frumoasa, mai ales daca spui ca a fost la Sucevita. Bucovina m-a fascinat si ma mai fascineaza inca foarte foarte tare. E un loc asa… care are acel ceva… care te face sa fii mandru ca esti roman sau sa fii fericit ca existi si ca ai parte de asemenea daruri din parte lui Dumnezeu.
    Am o prietena foarte buna din Onesti. Chiar am fost vara asta pe acolo cateva zile.
    Te mai astept pe aici. O sa mai trag si eu cu ochiul pe blogul tau. L-am pus la favorite:)

Lasă un răspuns

