Pentru toate acestea…

Un om mic intr-o lume mare, un fir de nisip in clepsidra universului…

Uneori am sentimentul ca nu stiu cine sunt si mai ales ce rol am in toata roata asta a morii la care macina viata secundele timpului universal, uneori ma intreb cine sunt si nu gasesc nici un raspuns care sa ma multumeasca. Uneori… cred ca totul e atat de zadarnic… uneori sunt prea mica… foarte mica… pentru valurile astea mari care se sparg de zidurile fortaretei mele sufletesti.Uneori cad… alteori ma ridic… uneori zambesc si rad cu exuberanta… alteori… plang cu sughituri… uneori… alteori… cam la asta se rezuma existenta mea… cam asta sunt eu… doar intr-o cutiuta a sufletului… In celelalte… cine stie… poate ca nici eu n-am ajuns sa intru… Poate vor intra altii… poate va intra cea de dupa mine…

Visez sa fiu fericita… e atat de simplu gandul asta insa atat de meschin… Intra greu in mine si se implineste cu mult mai greu… Visez sa schimb lumea mea mica… Visez ca lumea mea mica sa schimbe lumea mare… Visez sa-mi implinesc menirea si sa pasesc in lumina… Visez sa-mi traiesc viata cu bucurie si sa pot darui pana in ultima clipa…

Sunt un copil cu viata de matur. Sunt un om cu responsabilitati care doreste sa uite de lume. Sunt o lume pe care nici eu nu o cunosc in detaliu. Sunt o taina a universului pe care doar cel care creat-o o cunoaste si mai presus de toate … o iubeste…

Pentru ca sunt iubita de Dumnezeu….

Pentru ca nu stiu inca de unde vin si unde ma indrept…

Pentru ca viata merita traiata cu toate miracolele ei …

Pentru ca si eu sunt un miracol…

Pentru ca rasare soarele si apune…

Pentru ca viata e eterna…

Pentru ca DA si pentru ca NU…

Pentru toate acestea… si pentru mai mult decat ele…

SUNT FERICITA… sau… TREBUIE… sa fiu!

2 gânduri despre „Pentru toate acestea…

  1. Cu toatele visam….frumos,sublim,neasteptat….
    Ma recunosc in spusele tale….Asa eram si eu la varsta tineretii…Acum nu as mai parasi orasul in care locuiesc…am linistea necesara creatiei…vietii,tihna…odihna…
    Este frumos ceea ce ai scris.

  2. Multumesc pentru comentariu si pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca am scris,autentic. cred si eu ca voi dori la o anumita varsta sa revim aici la Dolhasca. acestea sunt doar niste ganduri de moment…. nu se stie unde ma va purta viata. cum ati ajuns pe blogul meu? va mai astept oricum, sa ma cititi:P

Lasă un răspuns

