Frumusetea luxului – Luxul frumusetii

Pentru ca luxul si frumusetea pot avea ceva in comun, desi unii sunt de alta parere. Pentru ca ma simt in lumea mea in locuri elegante si pline de frumusete. Pentru ca imi doresc si pentru mine cat mai multe obiecte din categoria, de lux. Pentru ca in vremuri de criza obiectele cu adevarat valoroase devin un adevarat lux, pentru ca sunt interesata de concursuri online in ultima vreme si pentru ca din cand mai castig cate un premiu, am hotarat sa va delectez, sper eu, privirea cu una dintre posibilele mele alegeri de baterii de lux de pe site-ul cu acelasi nume. Concursul la care particip cu acest articol este “Ai un blog? Iti place sa scrii? Sa te vedem! Scrie despre noi si te premiem cu un set de dus Grohe !”

Am ales o baterie de lavoar cu doua robinete si cu cap mobil Grohe – Sinfonia doar din considerente de placere a ochiului.

O imbinare deosebita intre trecut, prezent si viitor, un aspect care te duce cu gandul la frumusetea simpla dar si la complexitatea modernului. O eleganta si o finete pe care mi-as dori sa le am in propria baie, in propria casa. Nostalgica si contemporana in acelasi timp, imaginea acestei baterii de lavoar va aduce, cred in mediul de relaxare, care ar trebui sa fie baia fiecaruia dintre noi, un confort fizic si sufletesc, care ne va ajuta sa ne reincarcam bateriile de fiecare data cand deschidem robinetul. Poate ca nu conteaza aspectul, poate ca importanta e doar apa, pe care o folosim zilnic, clipa de clipa, apa care ne ofera viata si frumusete, poate ca aceeasi apa de la un izvor din padure e mult mai pretioasa decat apa care ar putea curge printr-o astfel de baterie de lux. Poate… Insa cred cu tarie ca asa cum omul sfinteste locul, asa si un obiect de calitate, fie el si o baterie de lavoar, poate da o cu totul alta nota calitatii si proprietatilor apei. Si mai presus de asta, poate face viata mai frumoasa.

Cu siguranta materialul se poate imbina perfect cu spiritualul si luxul cu frumusetea. Sau invers…

Lasă un răspuns

