Concurs “Cadoul perfect” la Luxury Gifts

Concurs “Cadoul perfect” la Luxury Gifts

Imi place sa merg la cumparaturi dar sunt foarte greu de suportat in ipostaza asta. Cei care ma insotesc isi pierd rabdarea alaturi de mine. Sunt foarte nehotarata. As cumpara magazinul cu totul. Imi plac aproape toate variantele posibile de cadou si pentru a ma hotara care e cea mai potrivita varianta stau intr-un magazin ore intregi. Asta am facut si astazi in cautarea celui mai frumos cadou pentru cel mai bun prieten din momentul acesta. Cea mai buna prietena mai precis. I-am facut diverse daruri pana acum insa imi doresc sa o surprind fara vreo ocazie speciala. E bine sa spui oamenilor multumesc fara sa fie cazul. E bine sa oferi ganduri de gratitudine si cadouri pline de semnificatie oamenilor dragi.

Concurs “Cadoul perfect” la Luxury Gifts

Un cadou inseamna mai mult decat o suma de bani si cateva obiecte adunate la intamplare. Un cadou inseamna pretuire, respect si dragoste. A darui inseamna a aseza intre obiectele oferite suflet si iubire. A alege cel mai potrivit cadou inseamna a cunoaste persoana careia vrei sa-i faci o bucurie si a-i implini uneori cele mai tainice dorinte ale sufletului. Daca te afli printre putinii care-i cunosc ungherele sufletului esti fericit sa o poti face fericita. Daca nu stii ce si-ar dori incearca sa o descoperi si sa-ti testezi in felul acesta puterea de cunoastere a unui om.Pentru ca e o fiinta delicata si cu siguranta foarte eleganta daca are ocazia am ales o Brosa floare cu cristale, pentru ca are o sumedenie de amintiri dragi in fotografii ar fi cazul ca ele sa-si gaseasca spatiul cel mai cald in acest Album foto din piele si pentru ca ii plac locurile frumoase care sa inspire cultura, arta si de ce nu… lux am incheiat acest cadou cu un Tablou pe rama wenge care sa-i completeze cat mai placut camera in care-si petrece cea mai mare parte a timpului. Toate acestea le-am gasit pe site-ul de cadouri elegante Luxury Gifts. Am cautat indelung insa cred ca am reusit sa tes cu cele trei elemente imaginea cadoului perfect sau aproape perfect, a cadoului facut cu mintea dar mai ales cu sufletul. Suma totala este de 349,9 lei. Desi nu sunt foarte priceputa la matematica, am reusit intr-un final sa ma incadrez si in bugetul propus. A fost o provocare foarte placuta si ar fi o mare bucurie daca as castiga aceasta competitie de idei. Ar fi o bucurie pentru mine dar mai ales pentru prietena mea cea mai buna. E important sa aducem fericire in viata celor de langa noi si desi unii spun ca a face un cadou inseamna doar ceva material, doar o lingusire sau un dar facut din interes, cred foarte tare in semnificatiile si in emotiile pe care un cadou le poate purta cu el. Daruiti mereu pentru ca (cineva spunea foarte foarte frumos) fericirea universala e contruita din fericirea fiecaruia dintre noi. Imprastiati in jurul vostru bucurie!

Concurs “Cadoul perfect” la Luxury Gifts

Lasă un răspuns

