Lucrare de control

Lucrare de control… Doar o conversatie calda intre doi oameni care vorbesc despre ce-i defineste, despre ce-i motiveaza, despre valorile in care cred si despre felul in care traiesc frumos. O emisiune care doreste sa va ofere modele, o emisiune care-si propune sa promoveze doar valori autentice, adevarate dincolo de masca lor cotidiana.

O provocare atat pentru mine, cat mai ales pentru invitatii mei, care vor trebui sa-si contureze timp de trei ore portretul in sunete, raspunzand cat mai personal si mai firesc posibil intrebarilor mele. Nu va fi usor nici de o parte, nici de cealalta a baricadei, nici in postura de “profesor” nici in cea de “elev”, nici in cea de “evaluator” nici in cea de “evaluat”. Insa… dupa cum stiti, totul… e poveste, pe care sper eu voi reusi sa v-o prezint cat mai placut cu putinta, iar la finalul celor nu stiu cate editii, prin iunie, sa pot face o medie a notelor pe care le voi acorda celor pe care-i voi invita la microfon, o medie care sa dea cat mai aproape de 10. Nota maxima. Asta va fi poate doar nota lor dar si a mea. Alegerile si intalnirile vietii nu sunt niciodata intamplatoare.

Va astept, in fiecare duminica de la ora 14 si pana la ora 17 sa stati cu noi la un ceai si sa fiti martorii unei cu totul atfel Lucrari de control.

Duminica asta o veti cunoaste pe Diana Calinescu!

Sa vedem ce nota ii vom da la sfarsit! Puteti contribui si voi la punctajul final!

Va astept!

P.S.:

V-am asteptat… Probabil ati venit spre site-ul radio-ului.  Insa n-a fost sa fie. Si nici nu va mai fi sa fie. Pana la urma povestile incep si se termina … mult prea repede uneori, chiar intr-o clipa… clipa aceea in care iti proiectezi totul in minte, suflet si univers. Insa sunt sigura ca undeva acolo a ramas ceva, am raspandit in jurul meu lumina si voi continua sa fac asta doar ca poate prin alte mijloace… Sau poate mai e cazul sa astept, sa ma incarc putin cu lumina.  Ma simt… doar putin saraca intru lumina. Dar e atat de usor sa te incarci cu frumusete… numai sa privesti unde trebuie in jurul tau. Voi incerca sa fac asta.

Nu uitati si voi … sa priviti partea frumoasa a lumii si sa cititi… si mai nou… urma sa va spun…

Sa nu uitati de adevaratele valori si sa priviti in jurul vostru cu atentie, pentru ca nici nu stiti cate frumusete puteti descoperi.

Cu scuzele de rigoare, va promit sa va delectez de acum… ochii, mintea si sufletul aici pe blog. Daca o sa va placa… va astept oricand cu sufletul deschis!


8 gânduri despre „Lucrare de control

    • Ei… o alta poveste lunga! Ca toate povestile… cu multe intrigi… multe drumuri gresite… o sa afli tu… Studiai… si nu te-am mai deranjat!

  1. Asa este, „intalnirile vietii nu sunt intamplatoare”, cum spui tu. Eu cred ca sunt randuite astfel. Ajung in drumul nostru cei de care avem nevoie, nu cei pe care-i vrem.

    Motivatie, valoare, model, provocare, traire frumoasa, lumina… toate fac parte si din vocabularul meu. Lucrurile nu s-au potrivit, ci asa era necesar sa se intample: sa ne gasim si sa ne imbogatim unii de la altii…

    Intrigile si drumurile gresite spre emisiune nu sunt nici ele intamplatoare. Cred ca Universul are un alt plan, mai maret. Tu nu trebuie decat sa ai atitudinea cea mai buna – cum o si ai! – sa te inscrii in jocul lui.

    Vin catre sufletul deschis!

    • Iti multumesc din suflet pentru cuvintele atat de calde pe care mi le-ai scris. Iti multumesc pentru felul in care mi-ai citit gandurile de mai sus si pentru modul frumos prin care-mi spui sa continui sa imprastii in jurul meu lumina, chiar acum, dupa mai bine de jumatate de an de la povestea asta cu emisiunea.
      Mi-am dat seama acum ca nici nu stiu cine esti, ce varsta ai si de ce ai ajuns sa ma citesti si sa ma intelegi.
      Citesc pe blogul tau franturi de ganduri si de viata si nu-mi dau seama daca sunt fictiune sau realitate. Nu-mi dau seama daca esti medic sau nu, pentru ca povestesti despre asta intr-un post.
      As vrea sincer, sa aflu mai multe despre tine, pentru ca asa cum spui, intalnirile vietii nu sunt deloc intamplatoare.
      Am totusi pentru o clipa sentimentul ca nu e ok sa vorbesc cu tine la persoana I, ca devine o impolitete, datorita faptului ca nu stiu cui ma adresez. Am si eu in cateva zile 23 de ani dar parca sunt mereu cu gandul la pronumele de politete, chiar si cand nu e cazul… Probabil din familie mi se trage. Ai mei sunt profesori si de mica m-au invatat sa vorbesc frumos cu cei mai maturi decat mine, chiar si cu cativa ani. … Ma simt inca un copil, probabil… desi toate lumea ma domneste pe unde ma duc… 🙂
      Recitind acum postul asta imi dau seama cat de mult credeam in proiectul asta si cat de frumos am scris randurile astea, cat de mult am incercat sa fac un afis cat mai placut al emisiunii… dar probabil n-a fost sa fie. Cum spui tu Universul imi pregatea sau imi pregateste surprize mai mari. Cine stie?… nu stiu insa daca nu pregatita sa le primesc…
      Viata merge mai departe… Totusi!
      Multumiri inca odata si o imbratisare calda!

      • Nimic din ce citesti nu e fictiune. Poate lipsesc date din anumite locuri, dar eu povestesc doar intamplari pe care le-am trait si lectiile pe care le-am invatat din acestea. Sunt medic, am doi baieti, iar cea mai mare realizare a mea este relatia extraordinar de frumoasa pe care o am cu sotul meu, un om special.

        Te rog sa mi te adresezi direct,diferentele nu se masoara in ani. Intr-unul din posturile mele vorbesc despre Viorel, citeste si ai sa intelegi de ce e musai chiar sa-mi zici simplu Iuliana sau Isis…:)

        In ce priveste proiectul tau, zambeste! Daca nu s-a intamplat acum este, poate, pentru ca cineva mai presus de noi stia ca este unul atat de mare si frumos, incat va fi prea mult pentru tine, cea de azi. Asa ca-l pastreza pentru tine, cea de maine, mai pregatita sa-l duca pana la capat. E doar o posibilitate… multe altele pot fi.
        Gandul cu care e bine sa ramai, insa, este ca visele sunt facute ca sa fie implinite. Nu pe toate vei reusi sa le realizezi, dar daca nu visezi, nu vei realiza nimic!

        La multi si frumoasi ani, Elena!

  2. Multumesc si pentru urari! Nu stiu daca sunt pentru ziua mea de nastere de maine:) dar asa le primesc.
    Scrii atat de frumos. Si ma mir ca toate cuvintele astea vin din mintea si sufletul unui medic. Nu ca as avea o parere ciudata despre medici. Cand eram copil credeam cu tarie ca medicii sunt niste oameni atat de speciali incat sunt aproape Dumnezei insa acum, cand viata m-a facut sa intalnesc tot felul de oameni si sa aud cateodata tot felul de lucruri am inteles ca medicii sunt in cea mai mare masura niste oameni duri care nu se incurca cu dulcegarii, care stiu doar ce au de facut si atat, care e-adevarat salveaza vieti prin puterea asta si aproape stilul asta spartan uneori de care dau dovada si cu care isi traiesc viata, insa nu cuceresc mereu prin frumusete a sufletului. … Sper ca nu te superi ca scriu lucrurile astea. Te apreciez mult mult mai mult ca faci parte din breasla asta si ca mai ai timp pentru tine si pentru sufletul tau. Ca mai ai timp sa crezi in lumina in viata desi poate ca experienta de medic ti-a demonstrat ca raul invinge uneori ca moartea e realitatea cea mai cruda a vietilor noastre si ca oamenii sunt niste fiinte tare tare mici.
    O sa citesc mai atent blogul tau. Oricum din ce am observat l-ai inceput prin iulie anul asta daca nu ma insel. Sper sa nu ma insel. Deci n-o sa am mult de cautat prin arhiva:).
    Eu sunt onorata ca tu ai scormonit printre filele acestui blog si ai gasit postari de genul celei de mai sus.
    As vrea tare mult sa-ti trimit cumva emisiunea aia despre care ti-am povestit, despre Radu Beligan insa nu stiu cum. Am cateva emisiuni postate pe trilulilu insa nu sunt cele culturale. Sunt cele despre joburi, cu invitat, cele mai recente si mai de succes daca vrei emisiuni pe care le-am realizat in radio-ul acela online. Daca reusesc sa gasesc cd-urile poate le postez si pe acelea pe trilulilu si iti dau link si catre ele. Deocamdata iti pot da link spre Jobbing 🙂 o sa gasesti acolo aproape toate emisiunile doar ca fragmentate, din cauza faptului ca n-au incaput integral. Partea 1, 2 3 4 5… Dupa date, iti dai seama care sunt:) Doar daca ai vreme:) Am si o emisiune cu un medic rezident pe geriatrie-gerontologie. Emisiunea din 17 decembrie. Ultima emisiune de la radio de acolo.
    http://www.trilulilu.ro/ElenaRaicu/fisiere/muzica
    Apropo, tu pe ce specialitate esti? Si de unde esti? Cred ca ti-ai dat seama ca eu sunt din Dolhasca, jud. Suceava dar acum sunt in Iasi la master. Abia am ajuns de altfel. Dupa vacanta.
    Pe curand!

    • La multi ani AZI! Sa fii recunoscatoare pentru ceea ce ai primit pana acum si sa astepti cu sufletul deschis ce va sa vina!
      23 de ani nu e o varsta, e nemurire…

      Felicitari pentru toate cele de mai sus, e nevoie de multe lucruri ca sa realizezi asa ceva.

      Specialitatea mea e medicina de familie. Sunt din Bucuresti. Tinem legatura cand va fi un pic mai mult timp decat acum.

      Cea mai frumoasa zi sa ai, Elena!

  3. Multumiri!
    Iti doresc si eu sa ai o zi frumoasa si nu numai o zi, ci toate zilele sa-ti fie frumoase si insorite!
    Ma bucur tare mult ca esti din Bucuresti! 🙂 ma bucur ca Bucurestiul ascunde in pliurile lui uneori prea colorate, oameni ca tine!
    Iti sunt recunoscatoare pentru cuvintele alese si pentru caldura pe care mi-o transmiti!
    Sa ai TIMP! pentru toate cele bune sufletului tau!
    Pe curand!

Lasă un răspuns

