22

000183

Atat am atins azi in materie de ani. E putin dupa unii, mult dupa altii. La ceas de seara, in ziua asta care e una importanta pentru mine, incerc sa-mi las cateva ganduri aici. Nu stiu daca voi reusi pentru ca probabil muza mi-a plecat in vacanta cateva clipe sau seri. Sunt putin dezorientata acum, din pricina vietii, care face cam multe valuri prin jurul vasului meu de croaziera.

Sunt sigura ca maine dimineata soarele va rasari promitator si voi avea mai multe ganduri eficiente cu privire la viata si la anii astia…si la ziua asta.

Anul trecut, eram intr-o oaza de liniste si frumusete la Alpin in Vatra Dornei. Acum sunt in familie, la Dolhasca. Tot intr-o oaza de liniste si de toamna aurie.

Multumiri celor care nu m-au uitat. Multumiri parintilor mei, bunicii mele dragi,  Deei, Dianei, Gianinei, Adinei, Doinitei, Corneliei( si prietena si matusa mea), familiei Corduneanu, fam. Vasilevici, AVON Romania, Adinei, doamnei Gusetu si tuturor celor care s-au gandit azi la mine.

Multumiri lui Dumnezeu si vietii pentru darurile lor minunate. Poate ca mai bune si mai potrivite randuri pentru ziua asta ar fi fost cele din 30 septembrie, cand m-am simtit cu adevarat implinita, acum toamna si acum cand m-am nascut si acum cand totul reincepe intr-un oarecare fel. Asadar, puteti sa cititi Alte randuri… pe drumul de fier…si sa va ganditi ca le-am scris azi.

Promit sa revin cu alte idei mai profunde…

Pe curand!

Lasă un răspuns

