Alte randuri…pe drumul de fier…

30 septembrie 2009 – Miercuri, ora 21,35, Tren Accelerat Iasi Timisoara- Iasi – Dolhasca

DSCF7440Obosita. Implinita. Cu multe sperante. Cu bucuria ca pot face lucruri pe care altii nu le fac. Cu sentimentul ca am ajuns cineva pana aici, ca am terminat o facultate si ca iata printre cei mici, printre bobocii de anul 1 ma simt mare, ma simt sigura pe mine si intr-un fel evoluata. E frumos sentimentul acesta insa tot atat de plin de regrete. Cand am reintalnit asta seara Copoul cu rumoarea lui studenteasca, cand am vazut atatia tineri studenti cu atatea temeri de inceput, cand am inspirit aerul proaspat al universitatii albe, varuite, schimbate in lumina parca, cand am coborat Copoul in pas de plimbare, mi-am dat seama ca timpul trece ireversibil. M-am bucurat insa ca am facut si fac parte din peisajul acela. Am suspinat dupa momentele in care eram in anul 1, 2, 3…Am rememorat aproape totul, de la primii mei pasi in Iasi si pana acum. Ma simt parca prea plina de ani, de experiente, de amintiri si uneori de regrete. Ma simt batrana, pentru ca simt cum vremea ma depaseste zambindu-mi ironic sau ingaduitor, dupa bunul plac. Roata vietii nu se opreste niciodata, desi avem uneori sentimentul asta. Intrebarea e ce ramane dupa? Daca toate intalnirile sau experientele vietii sunt trecatoare, daca prietenii ne vor insoti pana la capat sau ne vor parasi mai repede decat ne-am inchipuit?  M-am simtit singura in seara asta, insa singura dar implinita, linistita si fericita chiar. M-am simtit cu viata in propriile maini, desi nu e la propriu asa, m-am simtit MARE, pe langa atatia copii mici si dezorietanti. E noapte mai repede azi. E noapte mai repede de acum inainte. M-am nascut intr-o perioada in care noaptea inghite mai devreme ziua, doar ca sa-i dea mai multa stralucire. M-am nascut intr-o toamna aurie, pe care recent mi-am dat seama ca o iubesc. O simt in adancul sufletului ca pe cel mai profund anotimp cu putinta, o traiesc cu intensitatea inceputului, inceputului de viata, de sperante, de cunoastere si de lume.

Viata m-a adus in jurul unor oameni minunati care mi-au schimbat destinul. Dumnezeu m-a iubit si sper ca ma iubeste in continuare, desi, putin din timpul si linistea mea sufleteasca I le mai darui in ultima perioada. Imi doresc timp pentru mine si pentru sufletul meu, imi doresc iubire si fericire, imi doresc oameni dragi alaturi pana la capatul drumului…pana la implinirea majora a vietii mele, imi doresc… lumina vietii. Nu stiu daca e mult sau putin. E doar un vis de copil, intr-un om matur. Voi continua sa visez cu toata puterea pentru ca doar asa, sunt foarte sigura voi reusi sa-mi ating telurile si sa transform visul in realitate.

Doar o frantura din tot ce simt acum, doar cateva minute din timpul pe care l-a parcurs trenul acesta de la Iasi la Dolhasca, doar picaturi dintr-un suflet infiorat, intr-o zi implinita si luminoasa.

Multumesc Doamne!

2 gânduri despre „Alte randuri…pe drumul de fier…

  1. Articolul tau mi-a purtat gandurile spre vremuri trecute, anii studentiei mele. Pentru mine, fiecare inceput de toamna, inseamna, de fapt, inceputul scolii. Am iubit mereu scoala, am urat vacantele, mica fiind, asteptam scoala, apoi liceul, apoi inceputul facultatii…si-acum, la ceva ani de cand am terminat-o, vibreaza in mine fiecare noi inceput de an scolar, si-mi poarta gandurile spre ani minunati din viata mea si-as vrea…as vrea doar ca fiecare toamna sa fie pentru mine un inceput de an de scoala..

    • Multumesc din suflet pentru aceste ganduri sincere si pentru faptul ca randurile mele te-au facut sa vibrezi si tu la randu-ti amintindu-ti de anii frumosi din trecut.
      Te mai astept pe blogul meu. O zi cat mai placuta!

Lasă un răspuns

