La comanda clientului :P

Ati cautat, va raspund… si poate chiar va ofer ce cautati…

Iata ce cauta lumea prin zona blogului acesta visiniu:

“muzica dela scoala oltea doamna” – poate fi o greseala de scriere la calcultator acest “dela” insa poate fi si o greala grava de ortografie. Va sfatuiesc sa mai mergeti pe la scoala nu doar sa cautati muzica de la scoala oltea doamna. Nu stiu la ce fel de muzica va refereati cand ati demarat cautarea insa o sa incerc sa postez ceva legat de acest lucru si anume cateva imagini video, cateva fisiere audio ale Ansamblului Folcloric Mugurel de Primavara, ansamblu alcatuit din elevi ai Grupului Scolar Oltea Doamna Dolhasca.

4 martie 2007 002

4 martie 2007 003

4 martie 2007 009

“casa dolhasca” – aici… chiar nu-mi dau seama ce ati vrut sa gasiti, ma gandesc poate ceva legat de casa de copii din Dolhasca… mai précis de Centrul de Plasament Sfantul Gheorghe din Dolhasca. Si in sensul asta ma voi gandi ce informatii va pot oferi si in cel mai scurt timp veti gasi aici pe blogul meu articole care sa trateze subiectul asta.

“ioan feraru-dolhasca” – numele acesta il cunosc. O sa postez daca reusesc o filmare cu acest dirijor de formatie. Mai mult nu va pot oferi.

mai2007-filmari 014

“elena mandrescu” – Aceasta solista de muzica populara a fost prezenta la Festivalul Armonii Dolhasca. Daca gasesc ceva imagini sau fisiere audio cu ea o sa va postez aici pe blog.

“in memoriam celor dragi”- nu am decat un articol pe aceasta tema, poate din fericire. In orice caz eu voi scrie in continuare pentru voi si pentru sufletul vostru dar si pentru al meu sau cu al meu. Daca vreti pot duce lucrurile si mai departe spunand ca tot ce scriu sau tot ce creez e creat in memoria celor dragi, asa ca daca mai cautati astfel de lucruri le puteti gasi printre randuri in tot blogul acesta.

“adrian pintea tanar iancu jianu”- am postat e-adevarat cateva articole din Jurnalul national despre Adrian Pintea. Daca va doriti si filme cu secvente din Iancu Jianu, avandu-l in rol principal pe Adrian Pintea, voi incerca sa postez aici si asa ceva.

“mihoianu petrica” – nu cunosc persoana aceasta insa cunosc o solista de muzica populara, Maricica Mihoianu, ce a concertat la Festivalul de Folclor Armonii, Dolhasca. Voi incerca sa gasesc si imagini cu domnia sa sis a postez aici pentru curiozitatea dumneavoastra.

“joc memorium” – chiar nu stiu ce ati vrut sa cautati cu asta…poate-mi explicati, daca mai reveniti pe blog.

“spectacol ansamblul salceanca”  – probabil ca v-ati fi dorit imagini cu secvente din spectacolul pe care Ansamblul Salaceanca l-a sustinut la Festivalul de Folclor Armonii Dolhasca, insa nu cred ca va pot oferi asa ceva.

“filme cu cai naravasi”- ceva presupun ca legat de Adrian Pintea. Am aici doar articole despre domnia sa din Jurnalul national. Voi mai posta dupa cum v-am promis secvente din filmele cu el.

“www.regatul.cailor.sa calarim.jocuri” – tot ceva legat de Adrian Pintea. Imi pare rau daca nu ati gasit ce cautati. Nu va pot ajuta in sensul asta.

“daria iubirea mea”  – daca vreti imagini din aceasta telenovela o sa incerc sa gasesc si sa va postez pe blog.

“primaria dolhasca”  – cateva imgini as avea. O sa le caut si o sa le postez aici.

“fiica si tata” – nu stiu la cine va referiti. Daca va referiti la mine si la tatal meu o sa va ofer o fotografie cu amandoi daca o sa gasesc una potrivita.

elena & tati valerica

“iancu jianu haiducul filmari” – caut imagini si le voi posta pentru voi.

“festivalul armonii dolhasca 2007” – de aici nu am fisiere video, doar imagini. In ceva vreme le veti regasi aici.

“poezie despre mama recitata de dorel vis”- probabil de dorel visan era vorba. Daca o sa gasesc ceva va postez aici.

“cojocariu maria din dolhasca la etno tv”- imagini cu doamna primar de la etno tv chiar nu am, am in schimb imagini cu domnia sa. Daca sunteti curiosi o sa le aveti aici.

“tudor arghezi – ” dochia si traian”- com” – probabil cautati un comentariu al acestei poezii. Nu obisnuiesc sa ofer comentarii pe tava ci sa cultiv simtul estetic pentru discutarea si comentarea originala a unui text literar. In acest sens cred ca o sa caut si o sa postez aici poezia in sine, pentru ca voi sa o cititi sis a va straduiti sa o patrundeti cu mintea si sufletul pentru a o putea comenta.

“magazine oriflamme in iasi”- nu exista magazine oriflame in iasi, exista doar sediu, pe str. Albinet nr.40 si exist eu, in calitate de client direct, asadar pentru orice problema legata de produse cosmetice oriflame ma puteti contacta.

“formati de muzica di gulia”- cred ca ati vrut sa scrieti formatii. Va pot ajuta doar cu ceva fisiere audio/video ale Ansamblului Folcloric Mugurel de primavara.

“imagini din dolhasca”- daca ati cautat imagini din Dolhasca o sa incerc sa caut si sa postez pe blog si astfel de fotografii.
21-04-09_112935
04-08-09_180854
21-04-09_112926
21-04-09_112846
04-08-09_18195004-08-09_182050

04-08-09_181408

04-08-09_18191004-08-09_181901

04-08-09_181408

“dan dobos etno tv”- un alt solist prezent la Festivalul Folcloric Armonii, insa din pacate nu am imagini cu domnia sa. O sa caut prin arhiva si ce gasesc o sa postez, de la Festivalul Armonii. Sper sa nu va surprinda si ceva imagini mai putin placute. Veti vedea despre ce e vorba.

“maria cojocariu”- inca odata, daca gasesc imagini cu domnia sa o sa postez aici.

Nervi de toamna, usori de siguri, timp foarte scurt, senzatie de inutilitate si… discutii interminabile cu toata lumea.

Promisiunea unei emisiuni culturale pe saptamana postate aici pe blogul meu in format audio, cat de curand posibil, emisiune realizata doar pentru voi, cititorii blogului meu. Totul din dorinta de a demonstra ca si cultura are locul ei in peisajul vietii dar mai ales in peisajul mediatic romanesc. Si pana la urma si blogul e o forma de media, virtuala.

Certitudinea faptului ca din 14 septembrie ma intorc la Radio Still Online cu noi forte, noi planuri si sper eu noi audiente record, mai mari de 3000 de ascultatori pe editie, cat am avut cel mai mult acum doua sezoane. Jobbing, asadar in fiecare miercuri de la ora 14 la ora 17, emisiunea care va prezinta cele mai attractive si placute job-uri, emisiune care se datoreaza ca idée Andreei Macoveiciuc, colega mea de prezentare din editiile trecute, careia ii multumesc si o mai astept pe la Radio Still ca invitata daca nu ca moderatoare.

Multe vise… si putine fapte concrete… Cam la asta se rezuma viata mea acum. Dar e frumoasa asa cum e. Simt ca am scris extraordinar de caraghios. Am dreptate?

Pe curand.

Lasă un răspuns

