File de corespondenta I

Draga Andreea,

Indraznesc sa te numesc astfel, direct pentru a ma simti intr-o atmosfera mai calda a comunicarii, fie ea si online, pentru ca de multe ori politetea excesiva e rece si impune distanta.

Iti multumesc din suflet ca ai ales mesajul meu, trimis la cumpana dintre ani, sa fie mesajul saptamanii acesteia.

Ma onoreaza si ma uimeste in acelasi timp alegerea ta. Sunt fericita ca sentimentele mele din acele momente au ajuns acolo unde trebuie, adica la cititor. Marturisesc ca nu ma asteptam, tocmai pentru ca ceea ce scrisesem eu nu era adresat atat de direct tie, desi bineinteles ca am postat acel text, acea insiruire de ganduri bune la inceput de an, tocmai pentru ca stiam ca apreciezi originalitatea si ca esti o persoana extrem de sensibila.( inca ma simt ciudat pentru faptul ca ma adresez fara pronume de politete, sper sa nu consideri asta o lipsa de respect)…

L-am postat intr-adevar cu dorinta de a primi un ecou, un semn ca l-ai citit, ca ti-a placut sau nu, dar stiam sigur ca sunt atatia oameni care posteaza mesaje pe blogul tau incat, uneori ti-e imposibil sa raspunzi tuturor, cu atat mai mult cu cat acum eu nu-ti ceream nimic concret, nu te intrebam ceva anume, nu-ti ceream ajutorul sau sprijinul , cum fac aproape toti cei care scriu aici. Si asadar imi spuneam ca probabil in cel mai fericit caz vei citi aceste ganduri, poate ca vei zambi, amintidu-ti de copilaria ta si atat.

Dar iata ca mesajul meu a facut sa vibreze in tine poate mai mult decat putin, acea coarda sensibila, pe care nu toti recunosc ca o au, acel suflet curat, armonios si dornic de frumos.

Pentru asta iti multumesc deocamdata. Imi doresc sa corespondez cu tine prin e-mail, imi doresc sa scriu o carte de interviuri, imi doresc sa scriu mai departe, imi doresc sa fac ceva bun pentru lumea asta mizera uneori in care traim cu totii, si in care poate ca ne bucuram din ce in ce mai putin de frumusete. Si de aceea poate ca as avea nevoie sa vorbesc uneori cu o persoana de calitatea ta. ( sincer iar imi amintesc de politete si ma simt atat de ciudat, dar sper din tot sufletul sa nu te deranejeze adresarea directa)

Stiu ca esti extrem de ocupata. Stiu pentru ca eu studenta fiind am colaborat anul trecut din ianuarie pana in iunie la o emisiune culturala la Radio Iasi si pe langa activitatile mele cotidiene de studenta, nu mai aveam aproape timp nici sa respir. Plus ca intotdeauna mi-a placut sa ma implic in diverse lucruri si cateodata nu ma mai regaseam printre ele. Cred ca intelegi cum e.

Nu stiu daca era cazul sa-ti vorbesc despre mine, sa ma laud sau sa-ti incarc memoria cu tot felul de nimicuri despre mine, insa asa am simtit.

Am dorit sa stii ca te admir si tocmai de asta, alegerea acestui mesaj simplu, ca mesaj al saptamanii ma onoreaza si ma face fericita.

Iti doresc mult succes in tot ceea ce faci si sper sa reusim vreodata sa vorbim intr-un fel sau altul.

Cu scuzele de rigoare, pentru lipsa pronumelui de politete, pentru randurile pe care le-am ocupat pe blogul tau, pentru timpul pe care ti l-am ocupat citindu-mi mesajul, pentru indrazneala poate,

Elena Raicu

Dolhasca

Suceava

Lasă un răspuns

