File corespondenta… ale altora… cu altii… cu infinitul…

Scrisoare de dragoste

Dragul meu,astazi dimineata cand te-ai trezit din somn,eram langa patul tau,in lumina luminatului rasarit de soare care inunda odaia ta.Am sperat in acel moment ca-Mi vei spune cum se cuvine “Buna dimineata”,dar n-ai facut-o.M-am gandit ca poate era prea devreme si ca de aceea nu M-ai putut observa.

Am incercat sa-ti atrag atentia cand grabit ai deschis usa si ai plecat.Ti-am sarutat fata cu boarea diminetii,am revarsat asupra ta mireasma dulce si parfumata a florilor,ti-am murmurat o melodie de dragoste,prin gingasul ciripit al pasarilor.Ai trecut pe langa Mine grabind pasul,fara sa Ma bagi in seama.

Mai tarziu peste zi,te-am privit duios,mergand preocupat si discutand aprins cu cei cu care te intalneai.Ah,cat as fi dorit sa schimbi si cu Mine cateva cuvinte,dar ai trecut pe langa Mine fara sa-Mi dai nici o atentie.

Dupa-amiaza,fiindca era cald,ti-am trimis o ploaie invioratoare si ti-am stralucit in fiecare picatura de ploaie.Am strigat din ceruri cu glas de tunet,doar,doar Ma vei auzi cumva.Zadarnic.Apoi ti-am pictat un curcubeu fermecator in mijlocul norilor si Mi-am zis”cu siguranta Ma vei vedea”,dar n-ai facut-o,nu M-ai vazut.

Seara,la sfarsitul zilei,ti-am trimis un minunat apus de soare,gandind ca Ma vei privi.Te-am cautat atat de mult cu privirea miilor de stele stralucitoare,nadajduind ca Ma vei vedea si ca iti vei intoarce privirea spre Mine,dar am ramas intristat de nepasarea ta si de data aceasta.

In sfarsit,noaptea,la culcarea ta,am revarsat peste tine lumina lunii,ca sa-ti amintesc ca Eu nu te pot uita.Am nadajduit ca macar acum sa-Mi vorbesti,acum inainte de a adormi,dar ai tacut si acum si nu Mi-ai spus nici un cuvant.

M-a durut mult purtarea ta,totusi am continuat sa stau la capataiul tau,trist,nadajduind ca a doua zi,dimineta,Imi vei da atentie.

Astfel am continuat sa Ma descoper prin tot felul de cai si procedee,sperand in sfarsit ca Ma vei dori si te vei hotari sa fii cu Mine,sa fiu Pastorul tau.Eu pot sa-ti port de grija ca nimeni altul,sa te pazesc si sa te calauzesc in siguranta.Dragostea Mea pentru tine este mai adanca decat marea si mai inalta decat cerurile.Te iubesc cu o iubire vesnica de aceea iti pastrez bunatatea Mea.Vreau sa Mi te daruiesti si am atatea sa-ti spun si sa-ti impartasesc!Nu Ma poti respinge.

Vino-ti in fire si intoarce-te la Mine,ca sa te pot binecuvanta si sa-ti asigur o viata noua,traita in pace si liniste deplina.

Pentru binele tau,te rog sa-Mi raspunzi cat mai curand,cu o inima larg deschisa.

Al tau prieten bun care te iubeste. Iisus Hristos

Lasă un răspuns

