comentariu interactiv- nod 6 , Nichita Stanescu

anca anca: nod 6

anca anca: mi-aduc aminte cazusem de pe cal

anca anca: si stam in iarba inrosit

anca anca: ca o faptura de oval

anca anca: si de furnici calatorit

anca anca: strofa 2 urmeaza acum

anca anca: durerea mea era un principat

anca anca: o tara putreda nevorbitoare

anca anca: fostul meu ochi era un palat

anca anca: inima mea,era un negru soare

anca anca: strofa 3

anca anca: mi-aduc aminte cazusem de pe acl

anca anca: cand tu ai zis de mine

anca anca: ca ma renasti din nou regal,

anca anca: si de dureri divine,

anca anca: si-mi dai din nou aceeasi stea,

anca anca: si-acelasi cal mi-l dai din nou

anca anca: din nou o sa ma urci pe sea

anca anca: cuvant facandu-ma ecou.

anca anca: GATAAAAAA

raicu elena: ms mult

anca anca: CU PLACERE

raicu elena: la penultimul vers e sea nu stea

raicu elena: da?

anca anca: SEA

raicu elena: si la primul vers de la ult strofa e cal nu acl

raicu elena: ?

raicu elena: da

raicu elena: ?

anca anca: DA

raicu elena: ok

raicu elena: ms mult

anca anca: CAL

raicu elena: o intelelegi?

anca anca:

raicu elena: poezia asta?

raicu elena: nu?

anca anca: BAI CRED K DA

anca anca: U?

raicu elena: si eu cred

raicu elena: da u ce intelegi asa pe scurt?

anca anca: BAI EU AM DOUA VARIANTE

raicu elena: ca eu inca nu mi am pus cap la cap ideile ca abia am vazut o da am mai facut elegii de stanescu si stiu asa

raicu elena: asa zi

anca anca: ORI IUBIREA CARE IL SALVEAZA

anca anca: STII K NICHITA E ROMANTIC RAU

anca anca: SU CREATIA

anca anca: DEPINDE CATE ARG GASESC

raicu elena: aham

anca anca: U C CREZI?

raicu elena: da da

raicu elena: cam asa eu stiu ca la nichita sau nush in general calul e un simbol f puternic

raicu elena: steaua

raicu elena: cuvantul din final f f imp

raicu elena: ecoul la fel

raicu elena: tara nevorbitoare

raicu elena: adik imposibilitatea de a crea cred eu

raicu elena: de a se face auzit

raicu elena: sau inteles

anca anca: DA SI DE ASEMENEA APARITIA LUI „CUVANT „IN ULTIMUL VERS IMI SUGEREAZA TARE VB DESPRE CREATIE

anca anca: NU?

raicu elena: ovalul care nu e cerc care inseamna o lipsa de perfectiune

raicu elena: pt ca cercul inseamna perfectiune

raicu elena: iar ovalul e asa intre

anca anca: EXACT

anca anca: CRED K E VORBA MAI MULT DE CREATIE

anca anca: NU?

raicu elena: da da

raicu elena: asa zic si eu

anca anca: DAR CUM EXPLICI FAZA CU”MI-ADUC AMINTE?”

raicu elena: si caderea d epe cal

anca anca: ASTA NU INTLG

raicu elena: pai cred ca e un fel de amintire

raicu elena: a imposibilitatii creatiei

anca anca: PAI DAK CALUL EXPRIMA PUTERE

anca anca: AM PUTEA INTERPRETA CA SI FORTA CREATOARE

raicu elena: stai numa oleak sa intreb o colega priceputa dak poate sa mi zica

raicu elena: da da

raicu elena: eu stiam ce inseamna da nu am la mine interpretare aia

anca anca: CADEREA AR SUGERA PIERDEREA PUTERII D CREATIE

raicu elena: oricum ceva pozitiv innaltator

raicu elena: da da

raicu elena: exact

anca anca: C ADUCEREA AMINTE?

raicu elena: nush exact iarba si inrositul c ei

anca anca: E POITIV?

anca anca: C ADUCEREA AMINTE?

raicu elena: da da

anca anca: E POITIV?

anca anca: POZITIV?

raicu elena: parca un fel de infragere a intunericului

raicu elena: ceva de gen

raicu elena: u

raicu elena: e cum a zis la folclor profu

anca anca: DA AR PUTEA FI

raicu elena: apotrpaic

anca anca: IAR FAZA CU ROSEATA IN IARBA

anca anca: AR SUGERA FAPTUL K REMEMORAREA VREMURILOR BUNE IL INCANTA NU?

raicu elena: nu nu

raicu elena: cred

raicu elena: nu cred

raicu elena: pt ca amintirea asta e putin trista la inceput

anca anca: PAI CUM E ATUNCI?

raicu elena: poate ca ,,, ca derea in iarba e un fel de cadere in viata cotidiana

anca anca: SI FAPTUL K E CALATORIT D FURNICI?

raicu elena: pai furnicile sunt

anca anca: CSUGEREAZA FURNICILE?

anca anca: C?

raicu elena: nush cred ca e un fel de desacralizare

raicu elena: coborare in cotidian

raicu elena: in profan

anca anca: DA S-AR PUTEA

raicu elena: iarba duce cu gandul la viata

anca anca: AHA

raicu elena: nu?

anca anca: K

anca anca: MAI VB DISEARA

anca anca: K?

anca anca: CAND VIN D LA SEMINAR

raicu elena: aham

raicu elena: na

raicu elena: k

raicu elena: eu ma mai gandesc pana atunci si mai continuam

Lasă un răspuns

