Micile ironii ale vietii

Intr-adevar in viata aceasta nimic nu e intamplator uneori, si oricat de mult ne-am stradui sa facem totul asa cum ne-am propus, deseori se intampla sa fim influentati de destin. Poate ca ironiile vietii nu sunt tocmai momentele in care ti se intampla sa ai parte de contrariul dorintelor tale ci acele momente in care ti se pare ca privind in urma totul a fost bine asa cum a fost chiar daca poate ca nu-ti doreai chiar acelasi lucru. Asadar cred ca toate deciziile pe care le-am luat pana acum in viata au fost cele potrivite si drumul pe care l-am parcus a fost plin de impliniri dar si de dezamagiri, inerente. Faptul ca m-am inscris la un liceu cu profil real si acum sunt la facultate cu profil uman, nu e deloc intamplator, pentru ca dupa cum mi-a spus cineva drag mie, care mi-a marcat drumul in viata, a trebuit sa fac un ocol pe la real ca sa-mi dau seama ca sunt de uman, a trebuit pentru ma putea forma mai ordonat,pentru a putea vedea adevarata frumusete a literaturii si a vietii implicit prin daruirea profesoarei mele de romana:* care m-a iubit si pe care o iubesc si o admir inca…:* In concluzie cred ca ironiile vietii intervin doar atunci cand gresim pentru a ne corecta pentru a ne arata ca nu e bine cum actionam, pentru a ne lovi cu capul de pragul de sus cum se spune. Viata aceasta asa cum e alcatuita ea nu e deloc intamplatoare cu evenimentele ei. Cred cu tarie acest lucru pentru ca experienta mea de pana acum mi-a demonstrat asta si pentru ca Dumnezeu mai lucreaza inca prin oameni si lucruri, pentru ca mai exista inca miracole, chiar daca lumea pare ca se intuneca din ce in ce mai tare. Mai exista totusi minuni si viata nu e chiar tot timpul ironica ci doar in momentele in care e necesar sa fie, ca o mama care-si dojeneste copii atunci cand e cazul, spre indreptare.

Lasă un răspuns

