alte ganduri alte drumuri alte locuri….

12-noiembrie-2007- luni- (17:12- P.M.)

S-a indurat Dumnezeu si a micsorat temperatura in inaltul cerului si a transformat picaturile de ploaie in fulgi matasosi de nea care au dat orasului Dolhasca o aura de mister si de basm extrem de pronuntata. Asadar la Dolhasca peisajul tomnatic colorat in mii de nuante a fost astazi albit de tot si transformat intr-unul de basm….. pacat ca acum in tren nu pot contura atat de bine frumusetea lui… sper ca amintindu mi in noaptea asta sa-mi mai notez cateva lucruri.

Sper deasemenea ca la Iasi sa ninga la fel de frumos ca si la Dolhasca, pentru ca era prea frumos sa nu fie si la Iasi. Oricum imi pare bine ca am avut parte de un week-end prelungit frumos, in care am facut multe lucruri utile, am stat cu ai mei, am cumparat carti frumoase de la Suceava, am facut si comanda la Oriflame, mi-am luat si un telefon nou si acum ma pregatesc sa intru intr-o saptamana buna sper eu.

22-noiembrie-2007- joi-(16:54 P.M.)

Singura in camera. La Iasi. Nu a nins asa cum am sperat in seara aceea frumoasa de iarna si de 12 noiembrie, nu am mai conturat amintirile din acel frumos peisaj de basm de la Dolhasca, peisaj nins pana in adancul finite lui peisaj ce-ati dadea impresia ca cineva rupea norii in bucatele si-I arunca peste lume… Nu mai pot in nici un caz contura acum acel peisaj care atunci m-a infrigurat si mi-a dat o stare de beatitudine si incantare nebanuite.

Acum… gandindu-ma la oameni si la reactiile lor, la dezamagiri, la minuni la reversal acestora, la sperante si la spulberarea lor… la multe… si trista poate, desi acum cateva minute radiam de fericire si eram chiar vesela…. Am constientizat poate situatia in care ma aflu, am analizat mai profound ceea ce mi se intampla si mai ales felul in care se comporta cu mine cei din jurul meu. Acea minune la care visam mai demult… poate ca eram mai mult decat sigura ca s-a produs at cand A mi a spus ca mai ramane pana la sf sem 1. Chiar am crezut ca odata cu acei fulgi minunati a picurat Dumnezeu si minuni pentru oameni in lume… insa poate ca a fost doar o parere pentru ca peste cateva zile A mi a spus ca nu va mai locui cu noi din decembrie si iluzia s a spulberat, tocmai pentru ca a fost o iluzie, ca si insasi A sau incercarea de a socializa efficient cu o astfel de persoana. Ieri ganduri grele negre, planuri strategice, chemari disperate a unora sau altora din partea unora sau altora. Astazi o alta viziune asupra lucrurilor, tocmai din cauza atitudinii celorlalti asupra situatiei. Si cand vorbesc de ceilalti ma refer la d. C care a venit cu un zambet lipit aproape pe fizionomie, asa cum e ea de obicei dar parca astazi putin camuflant acel zambet si acele cuvinte banale discutate, camuflant al unei stari de curiozitate sau cine stie ce fel de stare. Intrebari inutile, de genul totul e ok? Sau oricum daca mai era ceva de spus imi spuneati nu I asa? Si alte asemenea acestora, Toate acestea ca urmare a unui precedent telefon din partea tatalui meu care semnala o oarecare lipsa de consecventa din partea unora si ca atare cerea ajutorul celei in a carei locuita vietuim in anii acestia sau macar lunile acestea pt unele dintre noi. Ma asteptam poate la o alta atitudine, ma asteptam la o atitudine rautaciosa, ma asteptam la o atitudine specifica ei poate nu stiu sigur la ce ma asteptam dar cu siguranta nu la ce s a intamplat in realitate. Adik la o atitudine total lipsita de interes pentru subiectul cel mai arzator dupa parerea mea, plecarea Alexandrei, plecare pe care poate ca astepta sa I o semnalam si noi inca odata. E destul de ciudata si paradoxala in reactii aceasta d C pe care o admir si poate chiar o iubesc intr o oarecare masura doar ca uneori pare superficiala si mi e f frica sa nu fiu dezamagita san u investesc iar inutil sis a nu raman decat cu un gust amar. In ciuda toturor lucrurilor paradoxale ce s au desfasurat azi cu d C I am daruit totusi parfumul promis impreuna cu un catalog oriflame cu aceeasi delicatete si afectare cu care m am purtat cu ea pana acum. E deasemena ciudata incercarea ei de a fi cu noi cat de poate de corecta, de a nu primi cadouri de la noi, de a nu fi servita cu prea multe cand vine la noi, de a nu parea interesata de castigul material si in acelasi timp de a urmari f atent din umbra acest lucru chiar dak apparent cu o diplomatie inconfundabila nu afiseaza acest lucru si incearca sa para totusi si apropiata de noi la modul simpatic, curios chiar si apoi la modul afectuos chiar, asa cum s a intamplat cu mine sau poate doar mi s a parut mie si de aici dezamagirile de fiecare clipa… poate… un poate care nu se va schimba niciodata in viata mea… pentru ca m am nascut sub semnul incertitudinii al nehotararii al balantei asadar…

Un vesnic balans intre ceea ce este si ceea ce pare o persoana anume din viata mea, o vesnica investire de sentimente si o vesnica dezamagire….

Poate ca sunt eu prea atenta la detalii dar in dupa amiaza aceasta doamna mi s a parut chiar superficiala si fara interes pentru persoana mea decat poate doar un interes in spatele mastii pentru ca din cand in cand imi arunca cate o privire jucausa sa zicem si intrebatoare in acelasi timp… dar cu ce scop sincer nu mi dau seama… poate ca astepta sa deschid eu subiectul desi la orice remarca a mea se facea arici cel putin la modul metaforic pentru ca interpreta orice ca pe o ref la banii pe care I ar lua ea illegal sau nu stiu nici eu. Parca prea multa grija pentru aparente. Uneori prea putin firesc la ea dar poate si la multi dintre cei care ma inconjoara. Sper din tot sufletul ca totul sa ramana la nivelul acesta macar de stereotipie in comportament de aparenta pentru ca sa nu fiu eu dezamagita la final sau poate mai mult decat atat ranita …. Fara locuinta sau cine stie cum… Da Doamne cantec… Da Doamne vers… Sa port credinta mea in univers…Da Doamne viata… Da Doamne DOR si asculta ruga oamenilor…( Laura Stoica) Da Doamne ca oamenii pe care I iubesc sau macar cei la care tin putin cat de putin san u ma dezamageasca si sa ma poata sprijini la nevoie…

Inchei aici aceasta demostratie de psihologie umana sau poate de rigurozitate exagerata a detaliilor din viata mea. Sper sa am o seara placuta daca nu chiar frumoasa asta pentru ca intr adevar am fost fericita dupa plecarea doamnei pentru ca mi am dat seama ca poate cu mine nu are nimic si vom pastra aceeasi relatie poate ca nu trebuie sa ma agit pentru altii poate ca asa cum mi a spus si mami meu … eu trebuie sa ma concentrez doar asupra vietii mele… pe acordurile… La Boema inchei iar si iar… cu speranta ca totul va fi bine>>>:*J>J<

Lasă un răspuns

